חיות בדיגיטל תוכנית מס' 7- מארחות את מעין אחי ידיד

שתפו את הפודקאסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שיווק באמצעות וידאו

מתארח אצלנו היום באולפן מעיין אחי ידיד –מומחה לשיווק באמצעות וידאו.

מעיין עבד 12 שנים בתפקידים בכירים בהייטק , בחר ללכת עם הלב ופתח עסק לשיווק ונראות דיגיטלית שמטרתו לסייע לבעלי עסקים להשיג תוצאות ולהביא לקוחות חדשים על ידי בניית אסטרטגייה שיווקית חכמה ונראות חזקה ברשת .

לפני שתי תוכניות בדיוק סיפרנו לכם על טור דעה חריף בניו יורק טיימס,  שכתב כריס יוז "הרומי "– "רום מייט" של צוקי עוד בהרווארד והם הקימו את פייסבוק ביחד, הוא כבר עזב את החברה בשנת 2007, שלוש שנים אחרי שהוקמה.

חייבים לפרק את פייסבוק

במאמר הוא מפרט איך צוקי שולט בפייסבוק בפייסבוק, ווטסאפ אינסטגרם, בהם משתמשים מיליארדי אנשים בכל יום, ואת העובדה כי הוא שולט ב-60% מכח ההצבעה בדירקטוריון החברה. "היכולת של מארק לפקח, לארגן ואפילו לצנזר את השיחות שמקיימים שני מיליארד איש היא חסרת תקדים. מארק לבדו יכול להחליט איך לשנות את האלגוריתמים של פייסבוק כדי לקבוע מה אנשים יראו בניוזפיד, ואפילו אילו הודעות ישלחו. הוא קובע איך להבחין בין תוכן אלים לכזה שהוא פשוט פוגעני, והוא יכול לחסל מתחרה באמצעות רכישה, עצירה שלו או העתקה ממנו".

הוא ממש יצא בקול קורא לממשל האמריקני לחקור את הנושא ומה אני אגיד לכם, הצליח לו. הממשל האמריקני החל בחקריה שמטרתה לבדוק איך יכול להיות שאיפשרנו למפלצות הענק האלה גוגל ופייסבוק להתשלט לנו על החיים במלוא מובן המילה.

מחיקת מתחרים בעצם גורמת לזה שאין חדשנות אלא אם היא מגיעה מתוך החברות האלה ובכלל כל מה שאנחנו רואים שומעים קונים אוכלים חושבים מצביעים בעצם נשלט על ידי חברות ענק.

'אני עוזב את פייסבוק, תודה לאל שיש את אינסטגרם', ולא הבינו שזו חברה בת של פייסבוק".

הולך להיות מאוד מעניין ותהנו בטוחים שאנחנו נעקוב אחרי זה ונדווח לכם בזמן אמת. 

נשמע את משנתו של מעיין בנושא שיווק בוידאו בפייסבוק ונקבל ממנו טיפים שיוכלו לסייע לנו לקדם את העסק שלנו בצורה נכונה.

אז איך בעצם הכל התחיל ? איך קרה שמהייטק עשית הסבה לשיווק דיגיטלי ולמה דווקא בתחום של צילום בוידאו ?

אנחנו כגולשים מוצפים בתכנים בפידים השונים שלנו בעיקר בפייסבוק ובאינסטגרם ויש כל מיני אסטרטגיות שיווק תוכן , דיברנו בתוכניות קודמות על כתיבת בלוג ועל כל נושא הסטוריטלינג מה בעצם האסטרטגיה המובילה שלך בהקשר של קידום באמצעות וידאו ?

אסטרטגיה שיווקית

כשאתה מדבר על שיווק בוידאו – או שיווק בכלל כשאנחנו רוצים להעביר מסר מסוים אנחנו בעצם צריכים לבחור בין מטרות שיווקיות כי הרי אי אפשר להגיד הכל בסרטון של דקה או פחות. יש מספר מטרות שיווקיות מרכזיות לפרסום ושיווק:  להגדיל חשיפה שיותר אנשים יראו אותנו , לייצר מודעות- שאנשים יהיו בכלל מודעים למותג לבעיה לעמדה שלנו, יש מטרה של שינוי עמדות כלומר להסביר לנו למה מה שחשבנו עד עכשיו זה לא מה שחשבנו  ויש כמובן את המטרה שהיא אולי הכי פופולרית והיא מכירה- הארד סייל – למכור יותר.

כשאתה נפגש עם לקוח מהי האסטרטגייה השיווקית שלך או זאת שאתה מכוון אליה בהקשר של יצירת הסרטונים ?

כל אלה רק חלק מהשאלות ששאלנו את מעיין במהלך התוכנית. 
אז אם מעניין אתכם איך מייצרים סרטון וידאו שיווקי ואיך מתכננים אסטרטגית תוכן מתאימה הכנסו לקישור צפו והקשיבו.

פודקאסטים
נוספים